مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      سایت لوازم آرایشی

      9 محصول آرایشی ضد آب که شما در این تابستان نیاز دارید
      توسط JENN SINRICH · 8 مه 2018

      اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
       melted-popsicles-2 I Dermstore Blog

      درست همانطور که با تغییر فصل کمد لباس خود را عوض می کنید ، در تابستان خواستار اصلاح برخی از مواد اصلی مراقبت از پوست و زیبایی شماست. افزودن گرما و رطوبت به این معنی است که با تغییر هوا ممکن است پوست شما چرب تر یا حتی خشک تر باشد. بعلاوه ، شما ممکن است مستعد ابتلا به تعریق و همچنین رادیکالهای آزاد در محیط اطراف باشید - و به پرتوهای مضر UV از خورشید اشاره نکنید.

      بهترین کار این است که خود را با محصولاتی آغشته کنید که دارای ماندگاری بالایی هستند و در برابر گرما مقاومت می کنند. بنابراین چگونه می توان در مورد تغییر آرایش فصلی اقدام کرد؟ در اینجا برخی از موارد خوب ضد ذوب برای شروع آورده شده است.


      1. آستر طولانی مدت: لوازم آرایشی Stila تمام روز بمانید خط چشم مایع ضد آب
      گرما و رطوبت برای اکثر آرایش چشم دوست نیست و خط چشم به سختی یک استثنا است. اما خوشبختانه شما مجبور نیستید چشم گربه کلاسیک خود را با یک خط نور ساده عوض کنید. حتی اگر پیش بینی آب و هوا چیزی خنک باشد ، این آستر مایع مورد تأیید آرایشگر حتی تا عصر هم تکان نمی خورد یا لک نمی زند ، بنابراین در ساعت خوش تابستان می توانید شدید به نظر برسید. راز این فرمول مایع بدون سر و صدا و اپلیکاتور مارکر مانند آن است که خطوط مناسبی را برای روز یا شب ایجاد می کند.


      2. ریمل ضد لک: ریمل سیاه و سفید مقاوم در برابر آب TheBalm Scuba
      هنگامی که در کابانا کوکتل می نوشید و هر ساعت برای خنک شدن به سمت اقیانوس می روید ، احتمالاً خیلی نگران آرایش خود نیستید. اما اگر قصد دارید برای آتش سوزی به همان ساحل برگردید ، احتمالاً می خواهید ریمل مژه و ابرو بزنید که وقتی رطوبت ، نمک و شن به صورت شما برخورد می کند ، کار نخواهد کرد. این محصول فوق ستاره به مژه های شما حجم و قدرت می بخشد و تلاش می کند مژه های شما را برای ظاهری آماده در اینستاگرام جدا کند.

       


      3. All-Day Glow Enhancer: لبخند RMS Beauty Lip2Cheek
      اگر می خواهید کمی رنگ را با کمی آبرسانی و محافظت در برابر عناصر تابستان ترکیب کنید ، این کرم مغذی کار خوبی خواهد کرد. این می تواند چندین استفاده را به همراه داشته باشد ، و به هر دو لب و گونه ها رنگی اضافه می کند. روغن های آرگان و نارگیل با کره کاکائو و شی ترکیب می شوند و فرمولی را به راحتی ترکیب می کنند ، بنابراین اگر به دنبال رنگ کم یا زیاد هستید ، می توانید از همان محصول استفاده کنید.


      4. برنزر ساحل پسند: لوازم آرایشی Tarte لوازم آرایشی ضد آب خاک رس آمازونی
      یکی از مواد اصلی آرایش تابستانی بدون شک برنز است. از این گذشته ، چگونه دیگر می خواهید آن درخشش آفتاب بوسی را که شایسته مدل است ، بدست آورید؟ راز انتخاب یک برنز کننده مناسب پوست است که در هوای گرم و مرطوب به این راحتی عرق نمی کند. این مورد توسط محصولات آرایشی Tarte حاوی خاک رس آمازونی است و آن را کاملا ضد آب می کند. بیشتر این که خاک رس به کنترل روغن کمک می کند و بقیه آرایش شما را با دوام نگه می دارد.


      5. پودر کاهش دهنده درخشش: Supergoop Invincible Setting Powder SPF 45
      این ضد آفتاب کاهنده درخشش ، مقدار مناسبی از محافظت از SPF را در یک پودر شفاف ابریشمی و معدنی فراهم می کند که باعث سایش آرایش روزمره می شود. این ماده با سرامیدها برای تأمین رطوبت طولانی مدت و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9 برای کاهش منافذ بزرگ و بافت ناهموار پوست تهیه شده است. فقط فراموش نکنید که هر چند ساعت دوباره درخواست دهید!


      6. غبار تنظیم کننده آبرسانی: ست آلی Soleil Toujours + Protect Micro Mist SPF 30
      با Organic Set + Protect Micro Mist SPF 30 ، میکرو مه آلی دارای گواهینامه 70٪ + مصنوعی که با محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش طیف گسترده ای ایمن و شفاف تهیه شده ، از پوست ظریف صورت خود محافظت کنید. این فرمول همراه با آنتی اکسیدان هایی است که باعث آرامش و آبرسانی پوست می شود ، درخشندگی را به شما می بخشد ، آرایش را به پایان می رساند و تنظیم می کند و در 2 اونس مناسب بسته بندی می شود. سمپاش غبار مناسب ، کاملاً مناسب برای استفاده مجدد در طول روز با خود.


      7. چسب سایه چشم بدون اسمیر: BY TERRY Ombre Blackstar Color-Fix Cream Shadow 3
      ممکن است در تابستان تردید داشته باشید که به طور کلی از برنامه سایه چشم چشم پوشی کنید تا از این جلوه چسبناک که در صفحات شما اثر برجسته ای ایجاد می کند ، جلوگیری کنید. خوشبختانه ، شما می توانید سایه شیک خود را داشته باشید و از هوای گرم تابستان نیز لذت ببرید. این Shadow Cream Fix Cream با مروارید سیاه Tahitian تهیه شده است تا رنگ ماندگاری را با یک ضربه ارائه دهد که پس از ساعتها لک نخواهد زد. چوب استفاده از آن را برای ایجاد و ایجاد پوشش بسیار آسان می کند - یکی از موارد ضروری برای دوستداران چشم دودی!


      سایت لوازم آرایشی:

      8. آغازگر سبک وزن: Paula's RESIST Smoothing Primer Serum SPF 30
      بیشتر ما تمایل به مسافرت بیشتر در تابستان داریم ، به همین دلیل وقتی می توانیم محصولات دلخواه خود را در اندازه های مختلف خریداری کنیم بسیار عالی است. این آغازگر سبک سازی سبک دارای اندازه سفر 33/0 مایع اونس است که برای پرتاب در کیف و کیف آرایش مناسب است. با یک کاربرد کوچک و به اندازه نخود ، چهره ای بی عیب و نقص برای شما ایجاد می کند که برای جفت شدن با مرطوب کننده ، فونداسیون یا کرم رنگی مناسب است. این ماده با ترکیبی قوی از عصاره های گیاهی و آنتی اکسیدان هایی که به محافظت در برابر رادیکال های آزاد ناشی از آفتاب کمک می کنند ، تزریق می شود.

      خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها : خرید لوازم آرایشی اصل در تهران,خرید لوازم آرایشی اصل عمده,خرید لوازم آرایشی ارزان,بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران,لوازم آرایشی دخترانه,لوازم ارایشی مارک,لیست لوازم آرایشی,فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی,فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران,فروشگاه های معروف لوازم آرایشی,بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران,خرید عمده لوازم آرایشی اصل,
      تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:09
      بازدید : 147

      فروش عمده لوازم بهداشتی

      10 محصول مراقبت از بدن که پوست خشک را صاف و لطیف می کند
      توسط JANECA RACHO · 12 ژانویه 2018

      اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
      بهترین محصولات مراقبت از بدن I Dermstore Blog
      اگر پوست صورت شما به سمت خشک باشد ، به خوبی به دنبال مرطوب کننده های بدن ، سرم های آبرسان و حتی ممکن است روی ماسک تغذیه کننده یا دو ماده آغشته باشید. اما بقیه اعضای بدن شما چطور؟ بیشتر اوقات ، به راحتی گرفتن اولین موردی که در راهرو لوسیون داروخانه مشاهده می کنید برای خاموش کردن آرنج و زخم های خشک شده شما کافی نیست. خوشبختانه ، به همان اندازه که خشکی پوست یک مشکل شایع است ، یکی از ساده ترین راه ها نیز برای کنترل آن است. یعنی اگر از محصولات مناسبی استفاده می کنید.

      چه عواملی باعث خشکی پوست می شود؟
      آب و هوا: "خشکی پوست می تواند توسط ژنتیک ما ایجاد شود ، اما جراح پلاستیک و ترمیمی ، لارا Devgan ، MD ، جراح پلاستیک و بازسازی می گوید:" محیط زیست برای بیشتر ما نقش مهمی دارد. " خشکی ، "او اضافه می کند.
      ماه های زمستان به ویژه بر روی پوست سخت است زیرا آب کمتری در هوا وجود دارد. نیل شولتز ، متخصص پوست مستقر در نیویورک ، میزبان DermTV.com ، توضیح می دهد: "در نتیجه این رطوبت کمتر ، رطوبت از روی پوست ، جایی که رطوبت بیشتری دارد ، به هوا می رود و در آنجا کمتر است."
      صابون ها: از آنجا که صابون ها به طور ذاتی خشک می شوند ، دکتر شولتز می گوید که استفاده روزانه آنها - به ویژه در زمستان - می تواند باعث خشکی پوست شود زیرا پوست را از روغنهای طبیعی آن پاک می کند.
      پیری: به گفته دکتر شولتز ، غدد چربی با افزایش سن روغن کمتری تولید می کنند ، که نتیجه آن عدم توانایی پوست در روغن کاری و مهر و موم در رطوبت کافی است ، که اغلب منجر به خشکی و ترک پوست می شود.
      اهمیت انتخاب محصولات برای نوع پوست شما
      دیوید لورتشر ، متخصص پوست ، دارای مجوز از هیئت مدیره ، می گوید: یک محصول مطمئناً برای همه مناسب نیست و هنگامی که پوست خشک دارید ، استفاده از محصولات مناسب "می تواند به کاهش علائمی مانند قرمزی ، پوسته پوسته شدن ، تحریک ، وصله های خشن و احساس تنگی کمک کند." دکتر

      انتخاب محصولات مراقبت از بدن که برای ویژگی های فیزیولوژیکی و نوع پوست منحصر به فرد شما تنظیم شده اند ، به این معنی است که بدون ایجاد عوارض جانبی ناخوشایند مانند مسدود شدن منافذ پوست و از بین رفتن بدن ، از کمبود آب بدن بهره مند خواهید شد. "

      چگونه محصولات مناسب مراقبت از بدن را انتخاب کنیم و به دنبال چه مواردی باشیم
      هنگام تلاش برای تقویت رطوبت و رطوبت ، همیشه به دنبال ضخیم ترین و چربترین محصولی باشید که می توانید از پس آن برآیید. روغن های بدن ، لوسیون ها و کرم های حاوی روغن در قفل شدن رطوبت بسیار مناسب هستند ، به خصوص هنگامی که روی پوست مرطوب استفاده می شود. از طرف دیگر ، کرم های سد کننده با افزودن یک لایه محافظ بین پوست و عوامل استرس زای محیطی در حالی که روغن طبیعی و رطوبت را به دام می اندازند ، کار می کنند. در مورد مواد تشکیل دهنده ، دکتر Devgan می گوید ، "بهترین محصولات آبرسانی حاوی اسید هیالورونیک و ویتامین های E و K هستند. آنها به عنوان مرطوب کننده های نرم کننده عمل می کنند و رطوبت طبیعی بدن را به جای ایجاد پوست چرب و چرب به دام می اندازند."

      راه های دیگر برای بهبود پوست خشک
      به غیر از نوشیدن مقدار زیادی آب و استفاده از یک لوسیون مرطوب کننده هر شب ، استنلی کوواک ، متخصص زیبایی ، گفت: استفاده منظم از ضد آفتاب (حتی در صورت آفتاب زدگی) نیز "برای کمک به محافظت از پوست و مرطوب نگه داشتن آن بسیار مهم است."

      برای کاهش اثرات هوای خشک و سرد ، دکتر لورتشر پیشنهاد می کند که اتاق خود را به یک دستگاه رطوبت ساز مجهز کنید در حالی که اجتناب از دوش گرفتن گرم و طولانی از سلب روغنهای طبیعی پوست شما جلوگیری می کند.

      برای پوستی نرم و نرم برای کودک آماده هستید؟ ما محصولات مورد علاقه خود را برای مراقبت از بدن برای خشکی پوست در زیر جمع کرده ایم!

      شستشوی شستشوی بدن

      1. ژل دوش Bioderma Atoderm
      ما می دانیم که اگر پوست خشک داشته باشید صابون می تواند بیشتر از ضرر آن برسد ، بنابراین این ژل دوش بدون صابون برای کسانی که پوست خشک و حساس دارند ایده آل است. این ویتامین K را که آغشته به ویتامین K است ، برای استفاده روزانه به اندازه کافی ملایم است.


      2. صابون شیر Archipelago Botanicals
      این صابون شیر با عطر و بوی ملایم به دلیل داشتن ترکیبات شیر ​​شیر ، جو دوسر سویا و پروتئین های برنج که پوست خشک را آبرسانی و آرام می کنند ، لطف مرطوب کنندگی را ایجاد می کند در حالی که ویتامین E محافظت آنتی اکسیدانی ارائه می دهد.

      لوسیون های منعقد کننده

      3. لوسیون بدن لایه بردار گلایتن
      این لوسیون لایه بردار که با 17.5 درصد اسید گلیکولیک تشکیل شده است ، به عنوان یک مرطوب کننده روان کننده ظاهر و بافت پوست خشک و سایر نگرانی های پوستی مانند کراتوز پیلاریس را بهبود می بخشد. جز component ویتامین E آن فواید آنتی اکسیدانی دارد که از آسیب بیشتر و استرس محافظت می کند.


      4. انتخاب پائولا مقاومت در برابر لوسیون بدن برای پوست 10٪ AHA
      این لوسیون به عنوان محلول ضد پیری و خشکی پوست با یک سنگ به دو پرنده برخورد می کند. این فرم لایه بردار که با 10 درصد AHA ، کره شی ، ویتامین C و E و چای سبز تهیه شده است ، صاف می کند ، پوست را یکدست کرده و آسیب های خورشید را بهبود می بخشد و تولید کلاژن را تشویق می کند.

      نرم کننده های بازیابی لیپید

      5. مرهم نرم کننده Avene TriXera Plus Selectiose
      شرایط پوستی مانند اگزما و روزاسه می تواند لکه های خشک و خارش دار ایجاد کند که فقط در صورت درمان با یک محصول اشتباه می تواند بدتر شود

      فروش عمده لوازم بهداشتی:

      خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها : خرید لوازم آرایشی اصل در تهران,خرید لوازم آرایشی اصل عمده,خرید لوازم آرایشی ارزان,بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران,لوازم آرایشی دخترانه,لوازم ارایشی مارک,لیست لوازم آرایشی,فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی,فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران,فروشگاه های معروف لوازم آرایشی,بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران,خرید عمده لوازم آرایشی اصل,
      تاريخ : دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:13
      بازدید : 146

      وسایل جنسی زنان

      وسایل جنسی زنان :در زمان بازگشت به مدرسه ، دادن رابطه جنسی دهانی "پایه" ای بود که شما به آن رسیدید ، گامی در مسیر درست به سمت "رویداد اصلی". سپس اتفاقی می افتد. بزرگ شدی پایین رفتن در مورد یک زن چیزی فراتر از پایه سوم و چیزی فراتر از پیشگویی است - رابطه جنسی دهانی برای او شکل خوبی از پیش بازی است ، اما همچنین می تواند واقعه اصلی باشد.
      حتی اگر مدتی با هم بوده اید ، خوب است هر بار به عنوان اولین بار رفتار کنید و دریابید که در آن لحظه چه حال و هوایی دارد.

      به یاد داشته باشید ، هر زنی متفاوت است ، بنابراین "راهی صحیح" برای انجام این کار وجود ندارد ، غیر از راهی که از آن لذت می برد. اما اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، می توانید راهنمای پنج مرحله ای ما را برای دادن رابطه جنسی دهانی خوب به او دنبال کنید و هر دو دوست دارید که هرگز دوستش نداشته باشید!

      مرحله 1: گرم شدن
      بیشتر خانم ها - از نظر روحی و جسمی - به گرم شدن نیاز دارند. آن را آرام آرام شروع کنید و از پایین کشیدن او لذت ببرید. نیازی به عجله نیست!

      با گرم شدن اوضاع و خاموش شدن لباس ، موقعیتی راحت پیدا کنید تا آزادانه بتوانید روی آنچه لازم دارید - کلیتور و واژن او تمرکز کنید. ثابت شده است که اکثر زنان نمی توانند از راه نفوذ به تنهایی ارگاسم کنند ، بنابراین این فرصتی است که می توانید به او لذت ببرید در حالی که او را به اوج نزدیک می کنید.

      با اجازه دادن به او ریتم طبیعی نفس کشیدن را روی پوست خود شروع کنید - هنگامی که بدن او را تحریک کرد سطح حساسیت بیشتری را تجربه می کند و حتی کوچکترین اقدامات نیز می تواند تفاوت ایجاد کند.

      دهان خود را به آرامی به اطراف خط شورت و پایین شکم خود حرکت دهید - با آنچه طبیعی احساس می کنید شروع کنید و به زبان بدن او پاسخ دهید. در ادامه کار خود را لیس بزنید ، یا حتی به آرامی نیش بزنید. حتی اگر شلوارهایش در واقع نباشند ، می توانید کمی او را اذیت کنید - از ایجاد ناگهانی خط لوله برای لگن خود جلوگیری کنید ، او قبل از غواصی به گرم کردن احتیاج دارد.

      مرحله 2: Clitoris
      هنگامی که دهان شما برای اولین بار با لک او تماس گرفت ، سعی کنید خیلی سفت یا خیلی نرم نباشید. به سیگنالهای او گوش دهید فشار مناسب او را پیدا کنید.

      هودی وجود دارد که کلیتوریس او را می پوشاند. برخی از زنان هنگام برقراری رابطه جنسی دهانی ارتباط مستقیم را دوست دارند ، بعضی دیگر آن را از روی هود دوست دارند ، بعضی از آنها نیز مخالف نیستند ، برخی هر بار نظر خود را تغییر می دهند: نکته این است که شما تصمیم می گیرید که در آن لحظه چه چیزی را می خواهد ،

      لبهای او را باز کنید و زبان خود را در برابر لگن خود تکان دهید و از اینجا سرعت را ایجاد کنید.

      علیرغم اینکه اغلب در پورنو نمایش داده می شود ، برای برخی از خانم ها تلنگر بیش از حد شدید است ، بنابراین احساسات دیگری مانند مالش یا مکیدن را تجربه کنید. مهمترین چیزی که باید هنگام انجام رابطه جنسی دهانی به خاطر بسپارید - قطعاً از آمادگی clit غافل نشوید ، این مکان جادویی برای اوست!

      مرحله 3: تمام پایه ها را بپوشانید
      وقت آن است که به او دهان و دندان حتی عمیق تر بدهیم. او احتمالاً تاکنون قرمز خواهد شد و می خواهد زبان ، انگشتان یا آلت تناسلی شما به او وارد شود ، اما این فرصت مناسب برای بررسی سریع و تأیید است. زبان خود را قبل از شیرجه زدن با یک زبان محکم و پر از نقطه در ورودی واژن او حرکت دهید - اگر می خواهید مانند نعوظ زبان.

      زبان خود را به داخل و خارج او برسانید و سپس به حالت لگن خود برگردید - سیگنالهای او را دنبال کنید تا سرعت و حرکاتی را که دوست دارد کشف کنید. اگر می خواهید همه پایه ها را بپوشانید و تحریک آن را دو برابر کنید ، سعی کنید در حالی که انگشتان شما در داخل بدن او هستند ، از زبان خود مراقبت کند.

      برای حداکثر لذت ، در این مرحله می توانید یک ژل روان کننده یا ماساژ برای افزایش حساسیت معرفی کنید. این علاوه بر اطمینان از روانکاری کامل وی - مرطوب تر بودن اوضاع همیشه بهتر است ، به خصوص اگر از انگشتان استفاده کنید - بلکه استفاده از یک مایع سوزن سوزن شدن یا ژل ارگاسماتیک Durex Intense این چیز اضافی است.

      اگر متوجه شدید که زبانتان خسته شده است ، این لحظه ای است که می توانید از یک اسباب بازی جنسی مانند ویبراتور استفاده کنید. این می تواند لذت را تشدید کرده و مقداری از فشار زبان شما را بردارد.

      مرحله 4: همه دست ها روی عرشه است
      نگذارید دستانتان سرگردان شوند! آنها می توانند سینه ها ، نوک پستان ها ، معده ، ران ها و پایین او را نوازش کنند. این باعث می شود احساس کند دیگر نمی توانید از او سیر شوید و به طور طبیعی آرامش بیشتری پیدا می کند.

      مرحله 5: آرام باشید و لذت ببرید
      مرحله آخر لذت بردن از لذت و رضایت او از رابطه جنسی دهانی است - او نیازی به دانستن اینکه ما کمی کمک کرده ایم.

      فقط به یاد داشته باشید ، برای دادن رابطه جنسی دهانی خوب به او ، ارتباط مهم است! اگر می توانید سیگنال های او را حس کنید و مطابق با آن پاسخ دهید ، عالی است ، اما پرسیدن هرگز به دردتان نمی خورد! نیازی به خجالتی بودن نیست ، شما از قبل با هم برهنه هستید ، بنابراین بفهمید که او چه می خواهد ، در حالی که ادامه می دهید چه احساسی دارد و سخاوتمندانه به او می بخشید.

      لوازم‌جنسی،فروش ابزار جنسی،وسایل زناشویی چیست،وسایل رابطه جنسی،انواع لوازم جنسی،محصولات سکس،وسایل آمیزشی،محصولات زناشویی مشهد،وسایل کمک جنسی،وسایل جنسی زنانه،ابزار الات جنسی،وسیله های جنسی،فروشگاه زناشویی،فروشگاه لوازم زناشویی مشهد،عکس وسایل جنسی،محصولات جنسی آقایان،تجهیزات جنسی،وسایل های جنسی،خرید ابزار زناشویی،دستگاه های جنسی،فروشگاه ابزار جنسی،وسایل جنسی مرد،فروش تاب زناشویی،لوازم جنسی زنانه،ابزار زناشویی،محصولات بهداشتی زناشویی،محصولات زناشویی تهران،لوازم بهداشتی زناشویی،خرید اینترنتی محصولات جنسی،سفارش محصولات جنسی،فروش محصولات سکسی،محصولات بهداشت جنسی،وسایل جنسی مردانه،قیمت لوازم جنسی،وسایل جنسی زنان،لوازم بهداشتی جنسی،فروش وسایل زناشویی،عکس وسایل سکسی،پکیج محصولات زناشویی،خرید تاس فانتزی زناشویی،فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی،خرید محصولات سکسی،خرید محرمانه محصولات زناشویی،انواع محصولات جنسی،محصولات جنسی بانوان،فروشگاه اینترنتی لوازم جنسی،لوازم جنسی مردانه،لوازم زناشویی مشهد،اسم وسایل جنسی،خریدلوازم جنسی،لوازم رابطه جنسی،دیلوید،محصول جنسی


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها : لوازم‌جنسی,فروش ابزار جنسی,وسایل زناشویی چیست,وسایل رابطه جنسی,انواع لوازم جنسی,محصولات سکس,وسایل آمیزشی,محصولات زناشویی مشهد,وسایل کمک جنسی,وسایل جنسی زنانه,ابزار الات جنسی,وسیله های جنسی,فروشگاه زناشویی,فروشگاه لوازم زناشویی مشهد,عکس وسایل جنسی,محصولات جنسی آقایان,تجهیزات جنسی,وسایل های جنسی,خرید ابزار زناشویی,دستگاه های جنسی,فروشگاه ابزار جنسی,وسایل جنسی مرد,فروش تاب زناشویی,لوازم جنسی زنانه,ابزار زناشویی,محصولات بهداشتی زناشویی,محصولات زناشویی تهران,لوازم بهداشتی زناشویی,خرید اینترنتی محصولات جنسی,سفارش محصولات جنسی,فروش محصولات سکسی,محصولات بهداشت جنسی,وسایل جنسی مردانه,قیمت لوازم جنسی,وسایل جنسی زنان,لوازم بهداشتی جنسی,فروش وسایل زناشویی,عکس وسایل سکسی,پکیج محصولات زناشویی,خرید تاس فانتزی زناشویی,فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی,خرید محصولات سکسی,خرید محرمانه محصولات زناشویی,انواع محصولات جنسی,محصولات جنسی بانوان,فروشگاه اینترنتی لوازم جنسی,لوازم جنسی مردانه,لوازم زناشویی مشهد,اسم وسایل جنسی,خریدلوازم جنسی,لوازم رابطه جنسی,دیلوید,محصول جنسی,
      تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1400 ساعت: 21:40
      بازدید : 169

      بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

      EltaMD UV Daily Spectrum Broad-Spectrum SPF 40
      اگر پوست خشک دارید و از مرطوب کننده با SPF استفاده می کنید ، ممکن است فکر کنید از آن محافظت می کنید ، اما گرینفیلد می گوید: "فقط کافی نیست کرم ضد آفتاب را از مرطوب کننده خود بگیرید ، زیرا رقیق می شود." درعوض ، وی توصیه می کند برای محافظت کافی از یک ضد آفتاب مرطوب استفاده کنید. اسید هیالورونیک موجود در این ضد آفتاب EltaMD پوست را مرطوب و همچنین محافظت می کند.

      اگر به دنبال یک مرطوب کننده SPF هستید تا زیر ضد آفتاب خود را لایه کند ، Engelman می گوید این ماده Cetaphil "ضمن ایجاد محافظت ، پوست را آبرسانی می کند." از آنجا که این ماده حاوی مسدودکننده های خورشیدی شیمیایی است که به پوست جذب می شود (به جای مواد فیزیکی که روی سطح می مانند) ، به مواد مرطوب کننده اجازه نفوذ عمیق تر برای آبرسانی بیشتر را می دهد.

      Mauricio این ضدآفتاب را چند منظوره خوب می داند زیرا حاوی SPF و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E ، ویتامین C و چای سبز است که می تواند به بهبود پوست ، رطوبت و روشن شدن پوست کمک کند. دارای قوام سبک و غیرطبیعی و رایحه ای ملایم و دلپذیر است.

      بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک:هر نوع ضد آفتاب خوبی از چین و چروک ، خطوط ظریف و لکه های تیره ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت می کند ، اما Francesca Fusco از متخصص پوست وکسلر دوست دارد که این ماده در واقع برای رفع آسیب های موجود در برابر آفتاب کار کند. او می گوید: "آن را با آنتی اکسیدان ها و آنزیم های فوتولیاز" مشخص کرده اند ، که نشان داده شده است جهش های خاص DNA ناشی از اشعه ماورا reve بنفش را برعکس می کند. " MacGregor ضد آفتاب های این برند را "فرمولاسیون های زیبایی که مواد محافظ پوست و ضد پیری را با SPF روزانه شما ترکیب می کند" می نامد. نوسبام نیز طرفدار است. وی می گوید: "این ویتامین نیز دارد ، بنابراین بسیار زیبا ترکیب می شود."

      همانطور که در مورد پوست خشک است ، ضد آفتاب شیمیایی برای پوست های بالغ و کسانی که می خواهند چین و چروک ها را درمان کنند یا از آن جلوگیری کنند ، بهترین است ، زیرا ضد آفتاب های فیزیکی می توانند بالای خطوط ظریف بنشینند و آنها را بیشتر نمایان کنند. او می گوید این فرمول الیزابت آردن "به لطف ترکیبی از آنتی اکسیدان های قدرتمند مانند چای سبز و اسید فرولیک" ضد پیری و همچنین محافظت در برابر اشعه های مضر است ".

      کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها : کرم ضد آفتاب لافارر,کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی,کرم ضد آفتاب لانسون شماره2,کرم ضد آفتاب لانسون شماره,کرم ضد آفتاب لانسون خوبه,کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک,کرم ضد آفتاب لانسون شماره ,کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت,کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت,کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه,کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن,کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک,کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه,مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف,کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک,قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی,کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت,بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک,کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف,بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب,بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک,کرم ضد آفتاب,ABIOTTE,
      تاريخ : شنبه 30 اسفند 1399 ساعت: 3:04
      بازدید : 141

      قیمت محصولات نانوسان آلمان

      قیمت محصولات نانوسان آلمان: فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

      اسپری نانوسان ثانیکالا

      نانو بدنه خودرو نانوسان

      قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

      محصولات نانوسان بیز

      لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

      اپلیکیشن نانوسان

      نانو تکنولوژی
      نانو تکنولوژی
       
      فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.
       
       
      نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.
       
      تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.
       
      ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.
       

      معرفی فناوری نانو

      فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
       

      فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

      فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمان‌ها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

      نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی، چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزار‌های نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

      تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

       

      فروشگاه محصولات نانو در تهران

      لیست قیمت محصولات نانو

      محصولات نانو سان

      بهترین اسپری نانو ماشین

      محصولات نانو سان خودرو

      محصولات نانوسان دیجی کالا

      قیمت محصولات نانوسان آلمان

      واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو نانوسان – شوینده فرش و مبل نانوسان – مراقبت کفش و لوازم جانبی نانوسان – اسکاچ و سیم ظرفشویی نانوسان – شیشه پاک کن نانوسان

       
      تاریخچه فناوری نانو 
       
      در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. از این رو شاید بتوان او را پدر فناوری و علوم نانو دانست.
       
      نانو ریشه یونانی “نانس” به معنی کوتوله می‌باشد. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم می‌باشد که در تمامی گرایشات علمی راه یافته است تا جایی که در یک دههٔ آینده برتری فراینده‌ها، وابسته به این تحول خواهد بود.ماهیت فناوری نانو توانایی کارکردن در تراز اتمی، مولکولی و فراتر از آن در ابعاد بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر، با هدف ساخت و دخل و تصرف در چگونگی آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با استفاده از مواد، وسایل و سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید و با تغییر این ساختارها و رسیدن به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد.
       
      فناوری نانو فرایند دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و مولکولهاست. در واقع اگر همه مواد و سیستم‌ها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنش‌ها سریع‌تر و بهینه‌تر صورت می‌گیرد و توسعه پایدار پیش گرفته می‌شود. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد می‌کند. از اینرو دست‌اندرکاران و محققان علوم نانو در تلاش‌اند تا با استفاده از این فناوری به آسایش و رفاه بیشتر در درون و برون ساختمان با یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بخصوص در مصرف منابع انرژی و در نهایت به توسعه پایدار دست یابند. فناوری نانو منجر به تغییرات شگرف در استفاده از منابع طبیعی، انرژی و آب خواهد شد و پساب و آلودگی را کاهش خواهد داد.
       
      معرفی فن‌آوری نانو 
       
      فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
       
      مراحل فن‌آوری نانو 
       
      در مجموع این فناوری شامل سه مرحله می‌باشد:
       
       طراحی مهندسی ساختار‌ها در سطح اتم. 
       
       ترکیب این ساختار‌ها و تبدیل آن‌ها به مواد جدید با ساختار نانو با خصوصیات ویژه. 
       
       ترکیب اینگونه مواد و تبدیل آن‌ها به ابزارهای سودمند. 
       
      انتظار می‌رود که نانو تکنولوژی نیاز بشر را به مواد کمیاب کمتر کرده و با کاستن آلاینده‌ها، محیط زیستی سالم‌تر را فراهم کند.
      محصولات نانو خودرو
       
      محصولات نانو خودرو 

      واکس لاستیک:

      واکس لاستیک نانوسان
      واکس لاستیک نانوسان

      محصول شرکت نانوسان با استفاده از مواد آلمانی ضمن محافظت از سطح لاستیک از طریق مواد نانو بکار رفته در آن باعث براق کنندگی و عدم جذب گرد و غبار گردیده ، ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه بودن از مزایای اسپری واکس لاستیک نانوسان می باشد.

      نحوه استفاده

      قبل از استفاده از محصول ، لاستیک را کاملا شسته و از گرد و خاک ، چربی و گل و لای و هرگونه آلودگی دیگر پاک نمایید. سپس واکس را بر روی لاستیک اسپری نمایید.

      هشدار :

      دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

      از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها جدا خودداری نمایید.

      برای حصول نتیجه بهتر ، پس از اسپری کردن واکس روی لاستیک چند دقیقه صبر کنید تا واکس روی سطح لاستیک کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده نمایید.

      موتورشوی خودرو نانوسان

      موتورشوی نانو
      موتورشوی نانو

      معمولا شستشوی موتور خودرو یا موتورسیکلت به دلیل وجود قسمت هایی که دسترسی به آنها دشوار است کار آسانی نیست. کثیفی ها و آلودگی های موتور خودر هم بیشتر از نوع سخت هستند که برای تمیز کردن آنها به مواد شوینده قوی تری نیاز داریم.

      گاهی هم مجبوریم با دست قسمت های مختلف دور از دسترس را تمیز کنیم. موتورشوی خودرو نانوسان این مشکلات را به طور کامل برطرف کرده است. این محصول برای زدودن آلودگی ها و کثیفی های سخت مانند چربی ها و دوده ها مخصوصا در نقاط دور از دسترس طراحی شده است.

      موتورشوی خودرو نانوسان با فرمولاسیون پیشرفته بدون اینکه به سطوح موتور آسیب برساند، انواع آلودگی ها و کثیفی ها را بدون دخالت دست از روی سطوح موتور خودرو برطرف می کند. این محصول برای تمیز کردن موتور خودرو و موتورسیکلت ایده آل است. این شوینده با دارا بودن خاصیت نانو باعث می شود تا موتور خودروی شما دیر تر دچار آلودگی ها و کثیفی ها شود.

       
       
      محصولات نانو مواد را هم می‌توان به صورت‌های زیر بیان کرد:
       
       فیلم‌های نانو لایه برای کاربردهای عمدتاً الکترونیکی.
       
       نانو پوشش‌های حفاظتی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و حفاظت در مقابل عوامل مخرب محیطی.
       
       نانو ذرات به عنوان پیش‌سازنده یا اصلاح ساز پدیده‌های شیمیایی و فیزیکی.
       
      محصولات نانو خودرو
       
      تعریف استاندارد 
       
       به طراحی، تعیین ویژگی‌ها، تولید و کاربرد مواد، ابزار آلات و سیستم‌ها با کنترل شکل و اندازه در مقیاس نانو می‌گویند.
       
      به دستکاری کنترل شده، جاگیری دقیق، اندازه‌گیری، مدلسازی و تولید مواد در مقیاس نانو می‌گویند و هدف آن تولید مواد، ابزار و سیستم‌هایی با ویژگی‌های بنیادی و عملکردهای جدید می‌باشد پس علم نانو علمی است برای زندگی.
       
      اصول بنیادی 
       
      یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲. تا ۱۵. نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین قطر یک مولکول دی‌ان‌ای دو رشته‌ای نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.
       
      با توجه به نو بودن این فن آوری، هر سال کاربردهای جدیدی از آن در صنایع مختلف معرفی می‌شود. در مورد کاربرد‌های نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
      محصولات نانو خودرو

      نانوسان چیست

      اسپری نانو کارواش

      قیمت نانو سرامیک خودرو

      قیمت اسپری نانو برای ماشین

      محصولات نانو خودرو

      اسپری نانو برای موتور ماشین

      اسپری نانو برای داخل ماشین

      •  بهبود خواص سیمان و بتن
      •  
      •  بهبود خواص مکانیکی
      •  
      • افزایش کیفیت سیمان و بتن
      •  
      •  جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن
      •  
      •  نانو پوشش‌ها
      •  
      •  ایجاد پوشش عایق مناسب
      •  
      •  عدم نفوذ عوامل خوردگی
      •  
      •  افزایش مقاومت در برابر انتقال حرارت
      •  
      •  افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی
      •  
      •  خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح
      •  
      •  رنگ‌های تصفیه کننده هوا
      •  
      •  نانو ضد آب کننده‌ها
      •  
      •  نانو شیشه‌ها
      •  
      •  شیشه‌های خود تمیز شونده
      •  
      •  شیشه‌های محافظ در برابر آتش
      •  
      •  شیشه‌های کنترل کننده انرژی
      •  
      •  نانو آسفالت‌ها
      •  
      •  نانوکامپوزیت‌ها
      •  
      •  تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب
      •  
      • شاخه‌های اصلی در نانو
      •  
      • می‌توان موردهای زیر را شاخه‌های بنیادین دانش نانوفناوری دانست:
      •  
      •  نانو روکش‌ها
      •  
      •  نانو مواد
      •  
      •  نانو پودر‌ها
      •  
      •  نانو لوله‌ها (نانو تیوب‌ها)
      •  
      •  نانو کامپوزیت‌ها
      •  
      •  مهندسی مولکولی
      •  
      •  موتورهای مولکولی (نانو ماشین‌ها)
      •  
      •  نانو الکترونیک
      •  
      •  نانو سیم‌ها
      •  
      •  نانو حسگر‌ها
      •  
      •  نانو ترانزیستور‌ها
      •  
      •  نانو مواد نرم
      •  
      •  لیپید نانوفناوری
      •  
      •  نانو مکانیک
      •  
      •  نانو سیالات
      •  
      •  نانو لیتوگرافی

      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها : فروشگاه محصولات نانو در تهران,لیست قیمت محصولات نانو,محصولات نانو سان,بهترین اسپری نانو ماشین,محصولات نانو سان خودرو,محصولات نانوسان دیجی کالا,قیمت محصولات نانوسان آلمان,اسپری نانوسان دیجی کالا,نانو بدنه خودرو نانوسان,قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان,محصولات نانوسان بیز,لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان,اپلیکیشن نانوسان,محصولات نانوسان دیجی کالا,قیمت محصولات نانوسان آلمان,قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان,اسپری نانوسان دیجی کالا,محصولات نانوسان بیز,لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان,نانوسان چیست,اسپری نانو کارواش,قیمت اسپری نانو برای ماشین,
      تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 2:05
      بازدید : 186

      من قبلاً لزبین بودم: حالا چه هستم؟

      نوشته شده توسط ARIANE RESNICK به روز شده در تاریخ 12 آگوست ، 2020 04:06 PM EDT
      زن نشسته
      دانشکده
      تئودور برنز ، دکترای روانشناسی ، می گوید: "تئودور برنز ، دکترا ، روانشناسی دارای مجوز که به عنوان مدیر برنامه های آموزش و آموزش در جهان فعالیت می کند ، با پیوستگی جنسیت راحت تر می شود." مرکز جنسیت لس آنجلس. و این درست است مهم نیست که چه تعداد دوست پسرهایی در نوجوانانم و اوایل دهه 20 داشتم - و من چیزهای زیادی داشتم - هرگز نمی دانستم که بخواهم بخوابم یا با مردان cis شریک شوم. من در اواسط دهه 20 به عنوان یک لزبین بیرون آمدم و خودم را از این پس می دانم. تا آن زمان ، من دیگر کسی نبودم.


      این واقعیت که من دوست داشتم. در سالهای اخیر از طرفداری از زنان CIS مردانه به سمت ناگهانی با مردان ترانس به زمین نشست. بیوه من به من گفت که من همجنسگرا هستم ، جنسیت او را باطل می کردم. حق با اونه، البته؛ مراجعه من به خودم به عنوان یک لزبین پاک کردن ناخودآگاه بدحجابی او بود. و با ادعای اینکه این یک لزبین است ، من هویت خود را در مورد جنسیت شخص کاهش می دهم - وقتی در واقعیت جنسیت فقط یک عنصر یک فرد است.

      من به دلیل آخرین کاری که می خواستم به کسی دیگری آسیب برسانم با کلماتی که برای خودم استفاده کردم به جستجوی روح رسیدم و نتیجه آن برچسب های بازنشسته من از همجنسگرا و لزبین بود.

      من تا حدودی کاملاً به آن کلمات می چسبیدم زیرا خانه ای در جهان یافتم که عاشق زنان باشد. آلو جانستون ، LMFT ، می گوید: "برای بسیاری از افراد ، برچسب ها اولین باری هستند که فکر می کنند ،" خدایا شکر ، افراد دیگری مثل من وجود دارند. " با این حال ، جانستون تحول در این قلمرو را امری عادی دانست و اظهار داشت: "مردم هویتها معمولاً با گذشت زمان پیچیده تر و ظریف تر می شوند."


      برنز به نکته مهمتر در مورد هویت اشاره می کند: "ما جامعه خیلی احتیاج به برچسب داریم - و مواقعی وجود دارد که ما چنان برچسب گیر می شویم که آنچه را که برچسب گذاری می کنیم ، کم اهمیت می کنیم." وقتی به عقب نگاه می کنم ، این حلقه درست است؛ من در واقع بیشتر به هویت متصل شده ام تا آنچه که واقعاً به آن منجر می شود. سیاست هویت سخت است زیرا تمرکز بیشتر روی اجازه تحولات اجتناب ناپذیر در فکر ، عقیده و دیدگاه است که با گذشت زمان روی می دهند.


      من همچنین به توصیف کننده های همجنسگرا و لزبین احساس وابستگی کردم ، زیرا به عنوان یک زن CIS که در حال حاضر به عنوان یک زن ارائه می شود ، سالهایی که از این توصیف کنندگان استفاده می کردم ، درگیر جنگ خوبی برای دیدم بود. من هرگز به عنوان همجنسگرا درک نمی شد مگر اینکه از نظر جسمی با شریکی باشم که جامعه را زن دیگری می دیدم. ببخشیدن همجنسگرا به عنوان یک برچسب ، احساس می کرد که در تمام این سالها تلاش می شود که به خاطر چیزهای نامطبوع دیده نشویم ، و با دوست نداشتن زنان ، دیدنی را پیدا کردم که عادت داشتم از طریق شریک زندگی خود دریافت کنم.

      سیاست هویت سخت است زیرا تمرکز بیشتر روی اجازه تحولات اجتناب ناپذیر در فکر ، عقیده و دیدگاه است که با گذشت زمان روی می دهند.

      برنز می گوید: وقتی تغییر دیدگاه روابط تغییر می کند ، "مضامین اندوه ، غم ، هیجان ، ساختن و ایجاد هنجارها و درک هنجارهای جدید" اتفاق می افتد. وقتی فهمیدم هویت همجنسگرا / لزبین دیگر مناسب نیست ، آنها مرا تشویق به این کار کردند. در محراب من ، برای آن قسمت از من یک مراسم تشییع روحانی کوچک برگزار کردم. وقتی این کار را کردم ، فهمیدم که احساس می کنم ضرر فقط تحول است. من کمتر از گذشته نبودم

      حالا من چی؟ در حالی که من همجنسگرا نیستم ، به دلیل تمایلات جنسی خود را به عنوان دوتایی یا تابه تشخیص نمی دهم. جلب توجه مردانگی ، ترجیح می دهد کت و شلوار بیش از لباس روی شریک زندگی ، و موهای تازه صورت یا صورت بیش از آرایش. با این حال ، به نظر نمی رسد که این جذابیت به مردانگی هرگز روی مردان CIS فرود نمی آید. من از کلمه queer استفاده می کنم زیرا کلمه دیگری وجود ندارد که متناسب باشد ، اما quer یک اصطلاح چتر است که باعث می شود احساس شخصی کنم. اگر به شخصی بگویم که من خنده دار هستم ، و سپس در مکالمه از ضمیر برای شریک زندگی خود استفاده می کنم ، شخصی که من معمولاً در مورد آن صحبت می کنم یک رابطه دگرجنسگرا است. جانستون خاطرنشان می کند: "ما در مورد رابطه جنسی رابطه محدود داریم که افراد ترانس را کنار می گذارد ... برنز همچنین به عنوان یک جواب گسترده و گسترده احساس می کند و در عوض منجر به یک فرد می شود: " بسیاری از افراد مختلفی که جذب افراد ترانس می شوند ممکن است جاذبه های خود را به گونه ای دیگر توصیف کنند ، مهم است که از این تنوع تجربه تجلیل کنیم. "

      فهمیدم که احساس می کنم ضرر فقط دگرگونی است. من کمتر از گذشته نبودم

      این امر همچنین باعث ایجاد نور در جامعه می شود و ترجیحات جنسیتی را با قسمت های بدن اشتباه می گیرد. هرگز به این فکر نکرده اید ، یا اگر این کار را انجام دهیم ، گیج کننده به نظر می رسند. درباره این موضوع ، جانستون می گوید: "وقتی شخصی می گوید مردان جذب می شوند و به مردانگی جذب می شوند و به مجازات ها جذب می شوند. و این سه چیز متفاوت است. معمولاً زبانهایی برای جدا کردن همه چیزها وجود دارد. " همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، این امر زندگی را برای افراد حاشیه ای دشوارتر می کند ، زیرا "این امر فشار زیادی را به افراد ترانسفر وارد می کند تا افشاگری کنند و فرض کنند که آنها رد خواهند شد زیرا آسان نیست که بدانید چه کسی با جنسیت آنها معنی می دهد. برچسب ها. " نه تنها نباید از نظر جنسیت خود تبعیض قائل شویم ، در حالی که مرتکب خشونت علیه افراد ترانسفر می شویم. از بدست آوردن جنسی به تجاوز جسمی ، ما به طور عادت و مضر کسانی را که در خارج از هنجارهای ما وجود دارد ، به یک وجه هویت خود می کاهیم.

      پیچیدگی روزافزون این سؤال را ایجاد می کند: آیا داشتن یک هویت جنسی آشکار حتی دیگر لازم است؟ ما سرانجام در مراحل ابتدایی فراگیرتر بودن در افراد غیر باینری و جنسیتی غیر هماهنگ هستیم. عبارات جنسیتی در خارج از باینری به هر روشی جدید موجود است ، اما ما آنها را در فرهنگ قبلی خود به درستی تشخیص می دهیم. گزینه ای "X" را برای مجوزهای رانندگی در ایالات مختلف ایجاد کرده اید. آیا می توانیم فراتر از برچسب های جنسی رفتار کنیم؟ آیا آن مسابقه برنده شده است؟

      پیچیدگی روزافزون این سؤال را ایجاد می کند: آیا داشتن یک هویت جنسی آشکار حتی دیگر لازم است؟

      متاسفانه ، اینطور نیست. تبعیض علیه افراد LGBTQ + هنوز برجسته و قانونی است. برای پیشرفت بیشتر ، افرادی مانند من - نیاز به دفاع از کسانی که در جامعه جهانی ما در معرض خطر بیشتری دارند ، می شوند. ما هویت های LGBTQ + خود را کنار می گذاریم. در واقع ، این می تواند کاملاً مضر باشد. احساس می کنم فراتر از برچسب زدن به سکسوالیته است ، برای من غیر از تماس افراد سفید پوست است که ادعا می کنند رنگ را نمی بینند ، می خواند.

      به همین دلیل ، برچسب ها هنوز هم بخش مهمی از مبارزه ما برای برابری هستند - اما چگونه باید هنوز شناسایی کنم؟ من هنوز واضح و واضح فراتر از گرفتن "کوئر" ندارم ، اما نمی فهمم زندگی در خارج از صندوق ها چه مشکلی دارد. آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است شادی تناسب با دیگری است. احراز هویت از بدن و هویت فراتر می رود.

      علاوه بر این ، من اهمیت تشخیص آن را درک می کنم هنگامی که من یک زن لزبین بودم که با زنان cis شریک زندگی می کردم ، توانایی من برای "گذراندن" مستقیم از راهم و آزار و اذیت در مورد جنسی من به عنوان یک عامل خطر مداوم در زندگی روزمره ، یک آزادی عظیم در مقایسه با آنچه که شرکای من با آن روبرو بودند ، بود. و افرادی که در طیف جنسیت تعیین شده خود حضور دارند چه هستند؟ آنها با همکاری مردان ترنس ، یاد گرفتند که چگونه در زندگی حرکت کنند.

      آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است شادی تناسب با دیگری است. احراز هویت از بدن و هویت فراتر می رود.

      در جهانی که خوشبختانه می توانم روی یافتن عنوان مناسب برای جاذبه های من تمرکز کنم. ما کارهای زیادی برای انجام این کار باقی مانده است تا اطمینان حاصل کنیم که افراد متضاد ، غیربیماری و غیرقابل انعطاف جنسیتی ، تمام حقوق انسانی را که شایسته آنها هستند ، دریافت می کنند. من به عنوان فردی که با افراد خارج از هنجارهای هنجار همکاری می کند ، تنها برچسب من برای زندگی باید این باشد که بهترین خود من ، به خاطر خودم و عشقم است. و هویتی را مشاهده کردم که با خوشحالی می توانم از آن استقبال کنم.


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 23:16
      بازدید : 183

      7 بهترین اشتراک تامپون سال 2020

      موارد مراقبت های زنانه را بطور منظم تحویل بگیرید.
      توسط امی لاورنزون به روز شده 08/02/20
      اشتراک گذاری
      پین
      پست الکترونیک
      سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما در اینجا کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.

      وقتی زمان ماه شما فرا می رسد ، اشتراک تامپون می تواند کار را بسیار ساده تر کند. در حقیقت ، مردم در طول زندگی ما حدود 500 دوره خواهند داشت ، بنابراین به جای اینکه هر ماه به فروشگاه بروید (یا بدتر از این ، گرفتار شوید) ، چرا تامپون (یا لنت) به درب شما تحویل داده نشده است ، بنابراین شما هرگز فرار نمی کنید؟

      در حالی که با گرفتگی قاعدگی ، سردرد ، نفخ ، درد کمر و خونریزی مقابله می کنید ، دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن محصولات مراقبت از زنان باشید. تحویل منظم تامپون کاملاً معنادار است زیرا این یک چیز کمتر در لیست کارهای شماست.

      از لولا و کلوپ آتنا گرفته تا فروشگاههای Blume و Period Store ، شما می توانید بر اساس جریان خود ، چند بار از حمل و نقل و میزان جذب خود ، از بین محصولات زنانه مورد نیاز خود انتخاب کنید.

      پیمایش کردن بهترین اشتراک های تامپون را که ارزش بررسی آن را دارید ، ادامه دهید.

      برترین ها: لولا

      ثبت نام کن
      لولا تامپون هایی را انتخاب می کند که دارای کاربردی برای پلاستیک فشرده ، پلاستیک جمع و جور و یا یک مقوا نیست و از 7 دلار شروع می شود.

      این تامپون ها از 100 cotton پنبه ساخته شده و پلاستیک بدون BPA است. می توانید جعبه 18 تامپون خود را با ترکیبی از جذب سبک ، معمولی ، فوق العاده یا فوق العاده + سفارشی کنید.

      سپس با گزینه تحویل رایگان ، هر چهار یا هشت هفته به درب شما تحویل داده می شوند. آیا می خواهید لولا را قبل از اشتراک امتحان کنید؟ نسخه آزمایشی Tampons + Liners را با حدود 5 دلار دریافت کنید ، شامل شش تامپون مختلف و دو آستر.

      فراتر از خرده فروشی ، لولا همچنین وبلاگی به نام The Spot را در زیر برگه اجتماع خود دارد که از یافتن تامپون مناسب تا داستانهای دوره اول ، در موضوعات مختلف می تاباند.

      بهترین ارزش: L. Inc.

      ثبت نام کن
      چه پرداخت هزینه پس از تامپون (متقاضی یا غیر متقاضی) ، لنت یا آستر ، L. Inc. آنها را با اشتراك قابل تنظیم با حدود 4 دلار در اختیار شما قرار می دهد. همه این محصولات بدون سموم دفع آفات ، کلر ، رایحه و رنگ تهیه می شوند.

      بنابراین ، چگونه کار می کند؟ شما یک کیسه پر از ترکیب تامپون ، پد یا آستر ، انتخاب شده توسط شما ، برای شما در طی دوره خود دریافت می کنید. شما می توانید اشتراک خود را در هر زمان تغییر داده یا متوقف کنید ، در غیر این صورت ماهیانه آنها را دریافت می کنید.

      ساده است. و برای هر دوره کالایی که از L. Inc خریداری می کنید ، یک دوره محصول را برای کسی در سراسر جهان که به آن نیاز دارد در دسترس قرار می دهد. می توانید در مورد حرکت L. Inc. در اینجا بخوانید.

      بهترین شخصی سازی: Blume

      ثبت نام کن
      از حدود 8 دلار در هر ماه ، می توانید جعبه Blume خود را بسازید (با ارسال رایگان سفارش برای بیش از 30 دلار).

      شما بین تامپون ها و پدها ، سپس میزان جذب مورد نیاز خود را بر اساس جریان خود انتخاب می کنید. در مرحله بعد ، می توانید جعبه خود را با وسایل اضافی مانند آستر ، Blume skincare (همه چیز از لکه های صورت گرفته تا مرطوب کننده ها) ، Cloud 9 Essential Oil برای کمک به کاهش گرفتگی گرفتگی یا درمان (معمولاً شکلات) تقویت کنید.

      جعبه شخصی شما سپس به درب شما تحویل داده می شود. شما می توانید یک ماه بروید ، کادر را تغییر دهید یا اشتراک خود را در هر زمان لغو کنید. Blume همچنین دارای وب سایت آموزش جنسی است که بارگیری در مورد افراد از جمله روابط سالم ، بارداری و پیشگیری از بارداری را در اختیار شما قرار می دهد.

      بهترین برای انسان دوستانه: Cora

      ثبت نام کن
      Cora میزبان محصولات دوره ای زیادی را به فروش می رساند ، اما اگر به دنبال اشتراك تامپون هستید ، این سایت فواید خوبی دارد.

      شما می توانید تامپون های غیر کاربردی یا اعمال کننده را انتخاب کنید ، در حالی که این دستگاه از پلاستیک بدون BPA ساخته شده است. بسته به میزان تمایل شما به سبک یا سنگین بودن ، می توانید جعبه ها را از شش تا 24 تامپون انتخاب کنید و جعبه را سفارشی کنید.

      اگر مشترک شوید ، یک جعبه سیاه و شیک برای نگه داشتن تامپون های خود به همراه یک سفره مسافرتی مرتب دریافت می کنید. همچنین ، برای هر ماه خریدی ، Cora به آموزش بهداشت و یک ماه تهیه لنت برای یک دختر در کشور در حال توسعه می دهد.

      شما می توانید سالانه از حدود 15 دلار در ماه (با ارسال رایگان) مشترک شوید و پرداخت کنید ، که مبلغ کمتری نسبت به پرداخت هر سه ماه دریافت می کند. گزینه ای برای تغییر یا لغو سفارش خود در هر زمان وجود دارد.

      بهترین گزینه ها: کلوپ آتنا

      کلوپ آتنا هر آنچه را برای رسیدن به دوره خود نیاز دارید ، دارد: آستر ، دستمال مرطوب ، لنت ، یک فنجان قاعدگی و تامپون. جام به عنوان یک نفره ارسال می شود ، اما همه موارد دیگری که می توانید برای دریافت آن مشترک شوید.

      با استفاده از تامپون ها (حدود 8 دلار در ماه با حمل و نقل رایگان) ، حق بیمه یا ارگانیک را انتخاب می کنید. گزینه برتر با پنبه ، ریون ، پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود ، اما بدون مواد شیمیایی اضافه شده ، رنگ یا مواد افزودنی اضافه می شود ، در حالی که گزینه ارگانیک 100٪ پنبه آلی است.

      بعد ، نوع اعمال کننده را انتخاب می کنید - بیوپلاستیک یا مقوا. پس از آن ، می توانید یک بسته از پیش تعیین شده را انتخاب کنید ، یا از نوع دلخواه خود ، سبک ، معمولی یا فوق العاده ای استفاده کنید. در آخر ، شما تصمیم می گیرید که آیا می خواهید تامپون های شما هر چهار هفته ، هر ماه دیگر یا سه ماهه تحویل داده شود.

      آتنا همچنین در تیغ ، محصولات مراقبت از بدن و حتی مکمل ها تخصص دارد ، بنابراین با توجه به کمی مراقبت از خود ، یک مرحله ای از مغازه.


      بهترین برای آلی: قبیله تامپون

      ثبت نام کن
      Tampon Tribe 100 تامپون آلی ، پلاستیک ، پد و آستر و همچنین فنجان های قاعدگی عاری از سیلیکون را به درب شما (با ارسال رایگان در ایالات متحده) تحویل می دهد و نیازی به نگرانی در مورد هیچ یک از محصولات خود نیست داشتن سموم ، مواد شیمیایی ، رنگها یا سفیدکننده های کلر.

      شما می توانید در هر زمان تحویل ، مکث یا لغو را با هم منطبق کنید. اشتراک ماهانه تامپونهای ارگانیک حدود 10 دلار قیمت دارد و می توانید تحویل خود را به نسبت مناسب جذب های منظم ، فوق العاده و فوق العاده به علاوه تنظیم کنید.

      همچنین می توانید از پرداخت پیش فرض خودداری کنید: هرچه مدت زمان بیشتری مرتکب شوید ، پس انداز بیشتری خواهید داشت. بنابراین ، یک سال را به صورت پیش پرداخت بپردازید ، و حدود 20٪ از قیمت آن را بگیرید. پد و پستانک هم می خواهید؟ سپس گزینه My Body - Your Personalized Collection خود را انتخاب کنید.


      بهترین محصولات برای مارک های فروشگاه: فروشگاه دوره

      ثبت نام کن
      بر خلاف برخی از صندوق های اشتراک ، با فروشگاه دوره ، شما محتوای اصلی جعبه را اصلاح می کنید ، بنابراین می دانید چه چیزی را دریافت می کنید.

      با شروع حدود 15 دلار در هر ماه (با ارسال رایگان ایالات متحده) ، می توانید از مارک های مشهور مانند Tampax و Always و همچنین مارک های طبیعی مانند Organyc و Natracare تامپون ، پد و آستر انتخاب کنید.

      برای انتخاب شما بیش از محصولات دوره ای وجود دارد: شما می توانید مجموعه ای از چای های گیاهی ، تنتورهای سلامتی ، گلدان اتاق و شمع ها را اضافه کنید. هر بسته شامل یک غذای لذیذ ، دو عدد چای خوری و سه بسته دارویی است.

      برای به دست آوردن جعبه خود ، به سادگی جزئیات حمل و نقل خود را پر کنید و به آنها بگویید که خونریزی شما به چه علت است ، بنابراین می توانند جعبه را در زمان مناسب برای شما تحویل دهند. می خواهید محتوا را تغییر دهید یا لغو کنید؟ شما می توانید در هر زمان انجام دهید.


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 23:15
      بازدید : 186

      بله ، یک راه درست برای خرید تامپون (و سایر محصولات دوره ای) وجود دارد

      نوشته شده توسط VICTORIA HOFF UPDATED 16 آوریل 2019
      در اینجا در Byrdie HQ ، ما کاملاً اعتقاد داریم که هیچ موضوعی در مورد سلامتی زنان وجود ندارد - و به همین دلیل است که ما این کار را انجام داده ایم تا ماموریت خود را برای تخریب هرگونه کنترل تولد ، دوره هایمان و هر موضوع دیگری که مربوط به تولید مثل است ، انجام دهیم. سلامتی این موضوعی است که در تمام طول سال در آن ایستاده ایم ، اما در مشاهده هفته ملی سلامت زنان ، ما در اینجا برخی از بهترین راهنماها و داستانهای خود را در این زمینه برجسته می کنیم. در تمام طول هفته لحن را تنظیم کنید تا هنگام کنترل ولادت ، از گزینه های خود آگاه شوید ، چه چیزی دوست دارد که یک IUD دریافت کنید ، چرا باید مراقب این باشید که کدام تامپون ها را خریداری می کنید و موارد دیگر.

       

      دوره ها خوشایند نیستند - این معتبر است (و بدیهی است). اما آیا ما واقعاً هنوز از موضوع در سال 2017 فرار می کنیم؟ آیا این مسئله ناراحت نیست که ما راجع به اتفاقی که ماهانه نیمی از جمعیت جهان رخ می دهد ، شرط گرفته ایم؟

      این در مورد باز بودن نیست فقط به خاطر باز بودن. سلامتی ما در معرض خطر است و اثبات این سؤال است: آیا شما حتی می دانید که در تامپون های شما چیست؟ احتمالاً اینطور نیست ، زیرا FDA نیازی به شرکت های تامپون برای استفاده از جعبه های خود ندارد ، به این معنی که سالهاست که به فکر بدن خودمان بدون فکر دوم هستیم. حتی با دانستن اینکه تامپون ها در موارد نادر می توانند منجر به مرگ شوند ، ما نمی دانیم چه مواد شیمیایی در یک توالت بسیار تهاجمی وجود دارد. چگونه این را حس می کند؟

      "ما فکر می کنیم چه چیزی در محصولات غذایی و زیبایی ما وجود دارد ، بنابراین چرا از تامپون های خود که در یکی از جذاب ترین قسمت های بدن خود استفاده می کنیم استفاده نکنیم؟" پس از سؤال کردن این سوال بسیار ، از جردانا کیر و الکس فریدمن ، که LOLA را تأسیس کرده است ، یک سرویس اشتراک 100٪ پنبه تامپون است. "مارک های بزرگ برای الیاف مصنوعی الیاف مصنوعی و پلی استر ، در میان دیگران." "دیگران" یک اصطلاح کاملاً مبهم است: وقتی این زوج محصول خود را تولید می کردند و انواع تامپون های با نام تجاری را برای آزمایش به آزمایشگاه می فرستادند ، آنها هنوز هم نمی توانستند برخی از مواد شیمیایی و ترکیبات موجود در آن را شناسایی کنند. بین عطرهای مصنوعی و جاذب های مصنوعی ، فقط "چیزهای" زیادی در آنجا وجود دارد - و صریحاً ، این ظالمانه است.

      اما از آنجا که این هدیه ماهانه فقط دوست دارد به دادن اینکه آیا شما مانند تحریم تامپون ها هستید یا نه ، ادامه دهید و گزینه های دیگری نیز در نظر گرفته شده است. و خوشبختانه تعداد معدودی وجود دارد.

      تامپونهای آلی

      اشتراک ماهانه Lola Organic Tampon 10 دلار
      فروشگاه

      این واقعیت که آنها 100٪ طبیعی و پایدار هستند فقط یکی از مواردی است که لولا را بسیار عالی می کند - در حقیقت ، Kier و فریدمن پیدا کردند که فقط در ابتدا با هدف ایجاد یک سرویس اشتراک ماهانه تامپون انجام شده اند. هنگامی که آنها تحقیقات خود را شروع کردند و دریافتند که انواع مختلفی از مواد شیمیایی کنترل نشده در تامپون متوسط ​​وجود دارد ، این جفت ارز متعهد شدند که یک محیط کاملاً ایمن و شفاف را ایجاد کنند. اثبات این که آنها سوراخ بزرگی را در بازار پر می کنند ، درست در موفقیت فراری شرکت است: از زمان راه اندازی در ژوئیه 2015 ، کارلی کلوس و بنیانگذاران واربی ​​پارکر ، از جمله دیگران.


      برای 18 دلار در ماه ، شما دو جعبه با مجموعه ای از تامپون های سبک ، معمولی و فوق العاده دریافت می کنید که می توانید طبق چرخه خود مخلوط و مطابقت داشته باشید. (و شما می توانید فقط یک جعبه را با 10 دلار در هر ماه انتخاب کنید ، و مشتریان جدید دو صندوق اول خود را فقط با 9 دلار دریافت می کنند.) باز هم ، تامپون ها 100 cotton پنبه و زیست تخریب پذیر هستند و هیچ مصنوعی برای صحبت کردن ندارند و حق را تحویل می دهند درهای خانه شما هر ماه (امتیاز جایزه برای بسته بندی با احتیاط.)


      لولا از آن زمان به بعد در تامپون و پدهای غیر کاربردی گسترش یافته و با کمال تعجب ، چندین مارک جدید دیگر وارد این گوشه جدید بازار شده اند: Cora و شرکت Honest دو گزینه محبوب دیگر هستند.

      جام های قاعدگی

      جام لنا 25 دلار
      فروشگاه
      ایده استفاده مجدد از چیزی در دوره شما بلعیدن دشوار است ، اما فرض اینکه لیوان قاعدگی کثیف یا ناخوشایند است ، بزرگترین اسطوره در مورد آنها بسیار دور است. ویلی پترووا ، بنیانگذار لنا ، می گوید: "اینها در واقع نسبت به تامپون ها کمتر کثیف هستند ، زیرا کاربر نیازی به کنترل خون خود ندارد." "همه اینها موجود است و شما می توانید 12 ساعت قبل از نیاز به خالی کردن آن را بپوشید."

      علاوه بر اینکه گزینه ای سازگار با محیط زیست است ، آنها نیز کاملاً راحت و ضد ورزش هستند و برخلاف تامپون ها ، TSS با یک قاعدگی خطری ندارد - به این معنی که می توانید شب ها با آن بخوابید. (هرگز تو را نمی بینم ، لنت.)

      لباس زیر Leak-Proof
      لباس زیر Leak-Proof

      شلوار Thinx Period Period 34 دلار
      فروشگاه
      احتمال وجود دارد که Thinx را در فیس بوک خود ببینید (یا در سمت قطار مترو در نیویورک سیتی) ، و شانس به همان اندازه بزرگ است که شما در بی اعتقادی بی صدا گرفتار شده اید. لباس زیر که کار تامپون را انجام می دهد ، نشت نمی کند و احساس سنگینی یا پوشک نمی کند؟ و آنها زیبا هستند؟ نوه

      باور کن خواهر حتی بعد از توضیحات کامل در مورد چگونگی و چگونگی کارکرد آنها (لایه های نازک پارچه ای جاذب ، جذب کننده اسپانکس که دارای مایعات دو تامپون است اما در عین حال شما را خشک و بدون نشت نگه می دارد) ، هستیم. هنوز هم نسبتاً متقاعد شده است که این لباس های زراعی کار تک شاخ ها و جی کی است رولینگ اما آنها واقعی هستند! آنها کار میکنند! تنها نکته مثبت ما این است که آنها را برای موقعیت های شرم آور نجات دهیم.


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 23:13
      بازدید : 164

      من شروع به استفاده از یک جام قاعدگی کردم و زندگی من را تغییر داد

      نوشته شده توسط OLIVIA MUENTER به روز و در تاریخ 26 مه ، 2020
      فنجان بزاق قاعدگی
       در این مقاله

      دیسک های قاعدگی
      جام های قاعدگی
      تجربه
      مزایا
      منحنی یادگیری
      خط پایین
      یکی از دلایل غیر منتظره تغییر کار و حرفه خود در منزل ، نحوه در نظر گرفتن مصرف روزانه کالاها بوده است. بدون استرس روزانه یک رفت و آمد ناامیدکننده ، تعداد جلسات و هر چیز دیگری که با کار در دفتر کار پیش می رود ، من بیشتر از هر جای دیگر در خانه خود می گذرانم. این بدان معناست که وقتی نوبت به داروخانه یا فروشگاه راحتی برای خرید بیشتر می رسد.

      و همانطور که معلوم است ، شما باید این کار را به مدت 12 ساعت در روز انجام دهید. چیز دیگری که متوجه می شوید اگر یک دوره زمانی داشته باشید ، چقدر سریع طی می شوید؟ تامپون


      وقتی کار را از خانه شروع کردم و دیگر به دفتر دسترسی پیدا نکردم ، به نوعی هر ماه و هر ماه در یک مخمصه مشابه پیدا کردم. من در موارد اضطراری به داروخانه شتافتم ، معمولاً در ساعاتی قبل از پریود شدن من ، که در ارزانترین جعبه تامپون هایی که می توانستم پیدا کنم ، جیب زدم.

      دیسک های قاعدگی
      اگرچه بعد از دیدن شخصی در اینستاگرام در مورد دیسک های قاعدگی صحبت کردم ، من مورد تعجب قرار گرفتم. برخلاف تامپون ها ، شما می توانید دیسک ها را تا 12 ساعت قبل از تغییر آنها بپوشید. شما هنوز هم هر 12 ساعت از آنها دور می کنید ، اما برخلاف یک فنجان قاعدگی ، که دوباره و دوباره از آن استفاده می کنید. به عنوان کسی که از ایده یک قاعدگی دچار وحشت و غرق شدن شده بود ، دیسک ها گزینه مناسبی به نظر می رسند. به اندازه یک فنجان پایدار نیست ، اما سلام ، این شروع بود.

      اگرچه عادت کردن به آنها کمی آزمایش و خطا طول کشید ، اما در نهایت تامپون ها را با دیسک های کاملاً جایگزین کردم. جوانب مثبت؟ من می توانم آنها را کمتر تغییر دهم و نسبت به تامپون ها نشت کمتری را تجربه کردم. منفی؟ در روز یا دو روز اول دوره من ، تقریباً همیشه بعد از چند ساعت نشت کرده ام. همچنین ، هنوز مسئله زباله ها (حتی اگر کمتر از تامپون ها باشد) وجود داشت. با این حال ، بعد از چند ماه استفاده از دیسک ، خودم را از مفهوم یک فنجان کمتر رنجیدم - و من هم کنجکاو بودم.

      اگر من تجربه مشابه دیسک ها (نشت های گاه به گاه و همه) را داشته باشم اما برای مقابله با زباله های صفر ، عالی خواهد بود. بنابراین دستور دادم یک فنجان سالت را با هوی و جوش بریزم ، آن را جوش آورم ، دفترچه راهنما را بخوانم و با صبر و حوصله منتظر رسیدن دوره من باشم.


      جام های قاعدگی
      تا زمانی که دوره من ظاهر شد ، من کاملاً مطمئن بودم که کل این فرایند یک تکه کیک خواهد بود. من دوره ای را برای وارد کردن و از بین بردن دیسک گذر کرده ام - چگونه می تواند این تفاوت داشته باشد؟ بنابراین من کتابچه راهنما را دوباره خواندم ، جام سیلیکون را تاشو کشیدم و بعد از چند شکست ، موفق شدم آن را در آنچه که امیدوار بودم راه درستی باشد ، وارد کنم. حدود 12 ساعت قبل از آنکه تحت تأثیر آن قرار بگیرم می گذشت. در واقع ، من همه آن را احساس می کنم. همه چیز خوب بود ... تا اینکه سعی کردم آن را حذف کنم.

      تجربه
      این یک هشدار را در نظر بگیرید: اولین باری که فنجان را می گیرید ، ممکن است کمی تحریک کننده باشد. من به طور خلاصه آن را فهمیدم ، اما بعد از اینکه چند موقعیت مختلف چمباتمه را امتحان کردم ، خوب فهمیدم. این فرآیند همچنین می توانید کمی حساس باشد که ابتدا به آن عادت کنید ، اما دوباره: تمرین کامل می شود. در روز چهارم از دوره من ، احساس می کردم طرفدار آن هستم - و هیچوقت متقاعد نشده بودم که دیگر از هر چیز دیگری به جز یک فنجان قاعدگی استفاده کنم. گذشته از یک فرد خردسال در روز اول دوره من ، یک بار هم یک نشت را تجربه کردم. نه یکبار. اما بهترین قسمت؟ هیچ زباله ای نیست صفر بدون دیسک بسته بندی یا تامپون در مچ و دستمال توالت. بوی ندارد. هیچ چی. به علاوه ، من هرگز ، هرگز در وضعیت تمام کردن تامپون یا دیسک قرار نخواهم گرفت. این مفهوم که هرگز مجبور به پرداخت مجدد برای هیچ یک از آن موارد نیست (یا حداقل برای بسیاری از سالها) شگفت انگیز.

       چگونه مطمئن شویم که جام دوره شما نشت نمی کند: یک راهنما
      مزایا
      اما در حالی که من سعی کردم روال روزمره خود را پایدارتر و کمتر پیچیده تر کنم ، فواید قاعدگی مزایای دیگری نیز در نظر دارد. مزیت دیگر جام این است که می توان آن را کمتری تغییر داد. توصیه می شود بسته به اینکه جریان شما چقدر سنگین باشد ، فنجان را هر 6 تا 12 ساعت تعویض کنید. " جودی هورتون ، مشاور دکتر و عشق به سلامتی می گوید. وی افزود: "این جام در مقایسه با سایر محصولات بهداشتی زنانه حتی اگر سالی یکبار تعویض شود نیز مقرون به صرفه است. این امر به ویژه برای کسانی که فقر دوره ای را تجربه می کنند یا دسترسی ناکافی به محصولات قاعدگی دارند بسیار مهم است. "

      دکتر. Yvonne Bohn ، خبرنگار مسئول پزشکی Cystex و OB / GYN ، درمورد اینكه فنجان های قاعدگی در مقایسه با تامپون ها نیز دارای ریسك كمتری از سندروم شوك سمی هستند ، تمایل دارند كه بوی كمتری بخورند زیرا خون برخلاف تامپون ها هرگز در معرض آن قرار نمی گیرد.

      منحنی یادگیری
      در حالی که مزایای زیادی برای استفاده از یک فنجان قاعدگی وجود دارد ، آنها همچنین موافقند که منحنی یادگیری. می توان برخی از تمرین ها و زمان را به این نتیجه رساند که چگونه می توان فنجان ها را در آن قرار داد ، حذف کرد و تغییر داد و برخی از خانم ها می توانند آن را ناامید کننده بدانند. همچنین برای یافتن اندازه مناسب بسیار مهم تلقی می شود (وقتی شک دارید با کوچکترین اندازه شروع کنید).

      ”هنگامی که یک فنجان قاعدگی خیلی بزرگ است ، می تواند مانع از خالی شدن کامل مثانه شود. این ادرار باقیمانده به دلیل داشتن باکتریهای آن می تواند رشد کرده و تکثیر شود ، خطر بیشتری برای UTI ها ایجاد می کند. UTI با اندازه مناسب فنجان قابل پیشگیری است و با بررسی اینکه جریان ادرار کند شده یا انسداد آن در جام است ، "دکتر سهام بون

      خط پایین
      اگرچه موافقم که یک منحنی یادگیری مختصر وجود دارد ، من می دانم که یکی از بهترین تصمیماتی که در مدت زمان طولانی و طولانی اتخاذ می شود. من همه را با یک دوره تشویق می کنم ، حداقل یک فنجان بدهند و یک یا دو چرخه را امتحان کنند. چرا که دیگر هرگز برای تامپون ها پول خرج نمی کنید؟ چه چیزی می تواند بهتر از این باشد؟


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 23:12
      بازدید : 197

      هر آنچه راجع به استفاده از دیسک Flex برای گرفتگی دوره باید بدانید

      نوشته شده توسط WHAT KRIETSCH به روز رسانی 11 آگوست ، 2020
      دیسک فلکس قاعدگی
       حسن نیت
       در این مقاله

      مزایا
      اشکالاتی
      آیا استفاده از آن امن است؟
      بنابراین ، آیا این کار می کند؟
      درج و حذف دیسک قاعدگی Flex
      رابطه جنسی با دیسک
      کار با دیسک
      غذای آماده
      محصولات قاعدگی مورد استفاده شما با کمی سهولت بیشتر می تواند نقش مهمی در گذراندن دوره شما داشته باشد. هر کس ترجیح شخصی خود را دارد ، از تامپون ها گرفته تا لیوان های دوره معقول و موارد دیگر ، اما هر وقت کاری متفاوت انجام می دادیم ، دوست داریم نگاه دقیق تری داشته باشیم و ببینیم آیا این می تواند چیزی باشد که برای ما کار کند. امروز ، با نگاهی به Flex Disc ، که این شرکت می گوید نه تنها دوره خون را جمع می کند بلکه می تواند گرفتگی را کاهش دهد. وقتی می شنویم که چیزی باعث کاهش گرفتگی و درد پریود می شود ، باید ASAP بیشتری بدانیم.

      خواندن را ادامه دهید تا آنچه را که درباره دیسک Flex کسب کرده ایم ، یاد بگیرید و تصمیم بگیرید که محصولی را که می خواهید امتحان کنید یا خیر. اما به یاد داشته باشید ، پزشکان بهتر می دانند ، بنابراین اگر سؤالی دارید یا قبل از امتحان کردن هرگونه راه حلی برای درد پریود ، همیشه باید با متخصص زنان صحبت کنید.


      دیسک قاعدگی Flex چیست؟
      Flex Disc یک دیسک قاعدگی یکبار مصرف است که می تواند همزمان خون رحم را جمع کند و گرفتگی های دوره ای را کاهش دهد. به طور مشابه در دیافراگم قرار داده شده و دقیقاً فراتر از کانال واژن قرار دارد.
      از جمله مزایایی که در سایت آنها ذکر شده است ، این دیسک را می توان تا 12 ساعت (از جمله فعالیت ها) پوشید ، گرفتگی گرفتگی را تا 60 درصد افرادی که از آن استفاده می کنند ، کاهش می دهد ، تحریک و خشکی را کاهش می دهد و با شوک سمی در ارتباط نیست. سندرم

      دیسک فلکس قاعدگی
      دیسک قاعدگی فلکس 13 دلار
      فروشگاه

      مزایا
      براساس وب سایت Flex ، Flex Disc می تواند گرفتگی دوره را تا 60 درصد کاهش دهد (اگرچه متخصصان زنان متخصص زنان مشکوک به شک و تردید هستند).
      طراحی باریک تر ، حجیم تر از فنجان های قاعدگی سنتی
      می تواند تا سه تامپون به ارزش خون نگه دارد
      هیچ ارتباط شناخته شده ای با سندروم شوک سمی (TSS) وجود ندارد
      تا 12 ساعت قابل پوشیدن است

      اشکالاتی
      دیسک Flex اشکال عمده ای دارد ، اما دکتر گرش چند مورد کوچک را که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید بیان کرد.


      دیسک قاعدگی به طور بالقوه می تواند بسته به موقعیت آن سیال قاعدگی را پایین بیاورد و ریخته شود ، اگرچه این احتمال وجود دارد که اغلب اتفاق بیفتد.
      اگر قبلاً از دیسک قاعدگی مانند گذشته استفاده نکرده اید ، می توانید در ابتدا درج و حذف را پیدا کنید تا مشکل باشد.
      از هر دیسک Flex فقط یک بار می توان استفاده کرد ، بنابراین این یک گزینه پرهزینه تر و کمتر دوستانه محیط زیست نسبت به یک فنجان قاعدگی قابل استفاده مجدد است.

      آیا استفاده از آن امن است؟
      بساک می گوید: دیسک فلکس در اکثر موارد قابل استفاده است و اغلب توسط متخصصین زنان برای افراد مبتلا به آندومتریوز ، گرفتگی شدید ، عفونت های مزمن مخمر ، فیبروم و سایر شرایط توصیه می شود.

       اما مواردی وجود دارد که ممکن است ایده خوبی نباشد. گرش می گوید: این دیسک باید توسط زنانی که دارای دهانه رحم ، خلط واژن یا سابقه سندرم شوک سمی هستند ، استفاده شود. وی همچنین این توصیه را برای زنانی كه مكرر عفونت ادراری (UTIs) دارند توصیه می كند.

      بنابراین ، آیا این کار می کند؟
      فلکس می گوید که دیسک آن به دلایل مختلف باعث کاهش گرفتگی دوره ای می شود. اول اینکه ، این دیسک از پلیمر درجه پزشکی ساخته شده است که تأثیر التهابی در واژن یا بافتهای اطراف ندارد و "اثرات التهابی دوره یک زن را تشدید نمی کند." بازاریابی در Flex.

      باساک می گوید دلیل دیگر این است که دیسک فلکس در بدن یک زن قرار دارد ، که در بالای فورنیکس واژن قرار دارد ، جایی که واژن در وسیع ترین حالت خود قرار دارد ، در مقایسه با وضعیت تامپون در سطح پایین تا میانه- بخشی از کانال واژن. بساک می گوید برخی از گرفتگی های زنان در اثر این تامپون با مایعات و خون در حال گسترش است.

      بساک می گوید: "قسمت سوم واژن دارای عصب های حساس تری نسبت به قسمت بالای واژن است - و Flex آنها را مانند یک تامپون نمی مالید." "بسیاری از خانمهایی که می توانند فشار واژن خود را که باعث گرفتگی می شود احساس کنند ، به دلیل تفاوت در درونی و شکل در محصولات مربوطه ، نمی توانند در واژن فوقانی احساس خستگی کنند."

      متخصصان زنان با این قطعه صحبت کرده اند که به راحتی مشخص شده است که دیسک Flex باعث کاهش گرفتگی می شود. می گوید: "منشأ گرفتگی ها هنگام واژن نیست ، بلکه در رحم ، از انتشار پروستاگلاندین بوجود می آید و با جریان خون در دهانه رحم ، می تواند بدتر شود ، به خصوص اگر لخته های بزرگی از دهانه رحم عبور کنند." کیم لنگدون ، متخصص زنان و زایمان دارای مجوز در هیئت مدیره با Medzino.

      گرش با ابراز نگرانی از این احساس ، اظهار داشت: تسکین گرفتگی در ارتباط با روشی است که برای جمع آوری خون قاعدگی استفاده می شود. اما این لزوماً به این معنی است که باید از آن استفاده کنید ، به خصوص اگر برای شما مفید باشد. وی گفت: "اگر برخی از خانم ها احساس كنند كه این امر به كاهش گرفتگی قاعدگی كمك می كند ، احتمالاً برای آنها فایده ای دارد ، اما او می گوید.


      درج و حذف دیسک قاعدگی Flex
      فلیسس گرش ، OB / GYN و بنیانگذار و مدیر گروه پزشکی یکپارچه می گوید: "این طرحی قابل مقایسه با دیافراگم است ، وسیله ای برای پیشگیری از بارداری که توسط بسیاری از خانمها ده ها سال استفاده می شود ، اما از زمان ظهور" پیشگیری "از بارداری غیر معمول استفاده می شود. ایروین

      دیسک بسیار ساده برای استفاده است. بعد از شستن دست ها ، باید آن را به نصف بچسبانید و آن را به استخوان پیبی خود هدایت کنید (جهت های کامل ، اینجا را ببینید). بعد از اینکه دیسک تا 12 ساعت در محل کار قرار گرفت ، می توانید با کشیدن انگشت (تمیز!) در زیر لبه جلوی آن و کشیدن به سمت پایین آن را جدا کنید. سپس می توانید آن را در سطل زباله پرتاب کنید ، زیرا قابل استفاده مجدد نیست.

      هر دو متخصص زنان با دیسک Flex صحبت کرده اند تا حداقل از سایر محصولات قاعدگی داخل بدن مانند تامپون و لیوان قاعدگی استفاده کنند. گرش می گوید: "من انتظار دارم که میکروبیوم واژن تغییر کند."

      رابطه جنسی با دیسک
      این ممکن است جای تعجب داشته باشد ، اما خوب است که در هنگام پوشیدن دیسک Flex رابطه جنسی برقرار کنید. در حقیقت ، این شرکت در واقع در وب سایت خود اعلام کرده است که این محصول به شما امکان می دهد رابطه جنسی بدون دردسر داشته باشید. نمی دانید چقدر ممکن است؟ باساک برای ما توضیح می دهد که چون دیسک های قاعدگی در لانه واژن قرار می گیرند ، کانال واژن را می گیرند و کانال واژن را در طی رابطه جنسی بدون مانع می گذارند. او می گوید بیشتر مشتریان گزارش می دهند در حالی که رابطه جنسی دارند ، شریک زندگی ندارند.

      کار با دیسک
      ورزشکاران و سالن های بدنسازی خوشحال خواهند شد که بدانند که دیسک Flex هنگام تمرین به کار خود ادامه می دهد. بساک به بیردی می گوید: "بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و مبارزان آخر هفته ، پرشورترین مشتریان ما هستند." اما بخاطر داشته باشید که با بسیاری از محصولات قاعدگی ، همیشه احتمال وجود نشتی ، چه کار کردن و چه نباشد.

      غذای آماده
      ممکن است دیسک Flex در کاهش گرفتگی های دوره ای چندان مفید نباشد (اما شما هنوز هم در مورد بهداشت زنانه گزینه مناسبی دارید ، به خصوص اگر به دنبال آن باشید برای چیزی متفاوت از یک تامپون یا فنجان قاعدگی ، یا محصولی که به شما امکان می دهد در هنگام پریود خود رابطه جنسی عاری از ظروف سرباز یا مسافر داشته باشید.


      نویسنده : محمد امینی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 ساعت: 23:10
      بازدید : 179

      صفحات وب